Oct 5, 2008 Raya lagi

Wanted to upload raya's pictures but most of the pictures turn up buruk so MALAS! The worst part is I dont even have my own picture during raya. Mane tak keje ambik gamba orang je at last gamba sendiri takde. Raya was ok for me, cuma tak dapat spend time lama ngan cousin yang lain, tu pun ade yang takde. Overall ok la.

Just got home and baru unpacked barang sume. Final EXAM is coming! dyamng! Ok ok Spanish ni macam mane? notes takde. Haha at least pass I dont want to waste time repeating this same subject. In fact I already paid the fees so nanti membazir je.

Oh I went to Ayu's just now. Saja raya2 with my family. Orang tua-tua punya topic la macam biasa. hehe finally terubat rindu di hati. (ini benar weyh) Ayu macam biasa makin cantik *gigit bibir* Nia jangan cakap la haha comel sangat. Dah la muka masuk newspaper. Her picture is larger than her parents's. Nia, you're one lucky girl! Oh yeah thanks Aunty for duit raya yang agak melampau nilainya. :D and Uncle nyer baju ala-ala batik color pink cun la! hehe ok this is for my lovely girlfriend. I nak request you pakai baju kurung baru depan I. pls pls sangat teruja! Pictures are not enough, I want it to be in front of my naked eyes! hehe ok ok perut berbunyi. I want to grab something! Selamat Hari Raya! oh btw, ade orang tu tak wish raya mintak maaf sume pun lagi. takpe takpe Im still waiting. :p

0 comments: