Oct 8, 2008 Don't Piss On

Buka mata benda yang pertama aku capai adalah handphone. Dengan harapan orang tersayang meninggalkan message. Salah tekaan aku. Aku cuba hubungi tapi tiada respon. Perut terasa lapar. Lunch tadi tidak bertahan lama. Spicy Mc Deluxe hanya dalam kenangan. Terima kasih girlfriend yang sudi belanja makan. Dalam keadaan yang agak lapar aku terus capai tuala dan menuju ke toilet. Lepas mandi dengar orang buka pintu. Ewan dah Rauf membeli Maggi cup yang harganya 2 kali ganda mahal dari maggi yang aku ada. Takpe. Keadaan memaksa. Aku ke dapur untuk persiapan dinner. Sedang enak menikmati maggi sup bunjut aku, kedengaran suara Rauf memanggil ku.

"Cip, aku ngan Ash nak gi tengok KAMI"
"Oh, takpe la aku ada exam esok"
Oh yeah? Aku pun ada" *sambil ketawa.

Sebenarnya hati masih tak tenang. Perkara tadi bermain di kepala. I blame myself for that. So face it!
Whatever it is, I had a super wonderful time BUT it didnt last that long. Sorry. *ketuk kepala kat meja.
Ok la, buku MCE dah memanggil tu. Tata.


0 comments: