Oct 6, 2008 Ordinary Post

Currently I'm listening to At the Gates and hoping that one of my friend in Spanish class will pass the notes but too bad its such a waste of time. Oh God, help me out tomorrow. *redha* Ghazi and Happ tak balik lagi, Wan tengah tengok movie, Ewan pegi buat exam, Rauf get ready for class. Lapar, around 1 nak gi makan ngan Ash and Wan.

I have problem with my photography assignment which I failed to get a silhouette. It was sunny and I couldn't get a nice silhouette. Wanted to wait in the evening but it was raining pulak so still tak dapat yang cantik. The rest was ok la, takde la lawa mane. Ye la I only used 8 MP compared to the rest of my classmates sume dah macam pro dah camera. Haha its ok, bila ada rezeki nak beli camera baru jugak. InsyaAllah. *tadah tangan*

Now visi and misi aku adalah untuk menyimpan wang atau dengan kata lain saving. Ha.. ini bukan untuk camera tapi untuk masa depan. I wish I could have what I've been wishing for. Eh betul ke? haha tu la dah lama tak belajar grammar. I mean siapa taknak hidup senang nanti kan? Dapatkan kereta idaman, isteri idaman pergh! dah perfect hidup. Ok ok stop dreaming and better work it out! Again, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Dont let exams ruin your raya! Have fun!

Salam;

1 comments:

pinkgincu said...

alhamdullilahhh
aha