Oct 8, 2008 Malang

Adakah ini takdir atau diri aku sendiri. Kenapa setiap hari perlu ada yang sakit hati? Sudah jatuh ditimpa pulak. Haih hidup. Atau ini juga dinamakan kuasa Tuhan. Orang kata buat baik dibalas baik, buat buruk dibalas buruk. Mesti ade hikmah disebaliknya. Bukan aku sengaja, bukan niat aku ingin mengecewakannya. Aku boleh nampak riak wajah dia tadi. Aku tawu die ambik serious benda ni. Aku careless? Mungkin. Atau ini juga dinamakan takdir? Aku tak mintak jadi macam ni. Takkan bila hari dah bermula dengan indah aku nak tamatkan dengan persengketaan?

Aku rasa ini hikmah. Maybe tadi hujan lebat klau dia balik awal tak nampak jalan and macam-macam bole jadi. Aku tak mintak tapi ini apa yang aku rase. Atau ini takdir? Shit la. Aku mintak dia bole tahan je. Sape pun tak boleh tahan tapi...

0 comments: