Jun 3, 2009 Holiday

Yeah, it's holiday. Dying for it. Haven't slept in a normal way for so long. Tak tahu kenapa sem kali ini rabak gila but it was all worth it. Aiming for a dean's list kalau boleh. InsyaAllah. Mana tahu rezeki, boleh mintak reward satu dua benda. Paling cetek pun NIKE AIR MAX Infrared.

Aku bercita-cita besar nak menabung. Dah start sebenarnya, tapi kalau everytime delivery sure aku korek satu dua kupang sampai bila nak penuh? Bukan menabung nak nak beli sneakers, tapi untuk masa depan. Aku bukan macam korang ada saving dari kecik sampai sekarang. Macam mana nak saving kalau nak pakai sendiri pun tak cukup. Bapak aku retired tahun ini. Nak harapkan dia masuk Rm150 setiap bulan memang tak cukup. Faham-faham la duduk kat Cyberjaya ni, benda bukan murah. Makan je dah habis berapa. Tolak top up, burger, dominos, sneakers lagi. Tapi sneakers tu optional la. Orang kata kalau hobi takpa. Sunat la lebih kurang. Tapi aku jarang makan makanan barat ni, itu pun kalau ada buah hati jantung intan permata aku. Mungkin silap aku jugak tak sedar diri, hidup susah tapi nak peragakan barang-barang mahal. Aku start jadi macam ni eversince aku start kerja. Bila dah ada duit sendiri time tu baru kamu semua rasa betapa susahnya nak cari sesuap rezeki. Time tu apa aku nak aku rembat. Nawaitu aku tulis ni bukan nak mintak simpati siapa-siapa cuma nak ingatkan diri sendiri jugak.

Setelah kian lama aku tak shopping, aku baru je angkut NIKE VANDAL dan cap NEW ERA SUPREME. Ohh, rambut aku jugak dah tobek kiri dan kanan. (mohawk kaw-kaw duw).

p/s: rindu kekasih

1 comments:

helmizuhdi said...

biasa-biasa je boleh tak?
show off ni. abang jeles, hamboiit